31 Ağustos 2007 Cuma

Izmir arkadaslarim!


Urladayken sevgili arkadasim Selmayi gormeye gitttim. Ikinci boncuk oglu Deniz dunya tatlisi ve abisi Cem ise super asil bir cocuk! İyiki dogdun Deniz!!! İlk dogumgunun kutlu olsun!

Selma'dan sonra baska birgun dogumu cok yaklasmis olan Derya'yi gormeye gittim. Onun ise bir Ece bebegi olacak. Cok heyecanliydi ve dokuzuncu ayinda olan her anne adayi gibi o da bir an once Ece'sine kavusmayi 4 gozle bekliyordu!

Cesme' de Babylonda kucuk Zeynepcigimi de gorebildim. Maalesef cok kisa oldu ve de benim minik oglum da orda oldugu icin Zeynep' le dogru duzgun konusamadik bile. Hala citir, hala fistik benim arkadasim!

Haaaa ve ayni gun Babylon'da liseden arkadaslarimi gordum. Kimse pek degismemis, hepsi ayni tatliligiyla, cilginligiyla ve guzelligiyle senlendirdi sahil boyunu. Deniz Ergene ve Eren arasinda buyuk bir ask yasandi. Deniz bir suru resmini cekti Eren'in ve ayrilirlarken Eren Deniz' e "Seni Seviyorum" dedi!!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Hi Gokce
Lin and I just looked at your pictures (had a little trouble reading Turkish LOL)
It brought back so many happy memories.....and a little sadness of the distance between us. We miss all of your family so much!
Lots of Love from your Canadian Family
John & Lin