31 Ağustos 2007 Cuma

Nerden baslasam, nasil anlatsam!

1 aylik uzun yaz tatilimizden donduk. Tabi ki ben buraya en guzel resimleri koyacagim, bol kahakahali olan anilarimizi yazacagim ama gercegi soylemek gerekirse benim icin cok yorucu gecti! Su anda geri donup baktigimda aslinda fena da gecmemis! Ama bazi anlar vardir ya dunya da sadece sen varmissin, sadece senin cocugun huysuzluk yaparmis, sadece sen uykusuz kalip yorulurmussun gibi hissedersin. Galiba ben bu tatilden onu normalden daha cok yasayarak dondum. Buhar olup, ucmak gitmek istedigim zamanlar cok oldu ve o yuzden Ankara'ya evimize dondugumuzde cok rahatladim.

Bu tatilden aklimda kalanlar:
  • Bahcedeki yetiskin salincagi (bir tane de salona almak istiyorum)
  • Zeytin agaci ve circir bocekleri (Erdem butun kis onun hayalini kuruyor)
  • Altinkum!!!!!!
  • Trambolin (inmiycem sen giiiiit !!!!)
  • Traktor geliyooooor! (kavun karpuz satiyor)
  • Davutlar seftalisi (Berrak bayiliyor)
  • Sicak cok sicak (surekli tavan pervanesi calisiyor)
  • Deniz guzel mi? Valla sahane, billur gibi!
  • Denize girmiycem!!! Denizden cikmiycam!
  • Sivrisinekler opmus Eren'i
  • Denizalti (babane denizalti olmus!)
  • Ucurtma (Ankara'da da ucuralim)
  • Kaydirak (plastik havuzun icine koyunca aquapark gibi oluyor)
  • Erencim lutfen, Erencim yapma, Aglamadan ister misin? Erencim birak beni, iner misin kucagimdan? Sadece tuvalete giricem 1 dk. musade eder misin? Erencim birak kardesini, eeeeeehh ben gidiyorum!!!! Yok tamam gitmiyorum!!!

Hiç yorum yok: